Welpen

Ben jij tussen de 7 en 11 jaar? Vind je het leuk om iedere week iets spannends te doen met andere kinderen van jouw leeftijd? Kom bij de welpen en speel mee!

De welpen zijn stoere jongens en meiden van 7 tot en met 11 jaar die op vrijdag avond programma draaien.

Het verhaal van de Welpen speelt zich af in de jungle van Junglebook. Samen met Shanti en Mowgli gaan ze de jungle in om zo samen spannende avonturen te beleven. Bij het spelen aan de hand van een thema gebruiken de welpen hun fantasie en dit draagt bij aan de ontwikkeling van kinderen. Dit alles gebeurt onder leiding van onze enthousiaste vrijwilligers.

De opkomsten van de welpen zijn op vrijdagavond van 18:30 t/m 20:00 uur in het Scoutinggebouw aan de Langwaterstraat 1-3 te Maastricht.
Voor alle vragen over de welpen, het programma en de opkomsten, kun je contact opnemen met de leiding via e-mailadres: junglekids@scoutingheer.nl

Of kom gewoon een keer kijken en ervaar hoe het is om een Welp te zijn!!