Scouts Online

Als lid van Scouting Anne Frank – St. Jan ben je automatisch ook lid van Scouting Nederland.

Scouts Online is de online ledenadministratie van alle Scoutinggroepen van Scouting Nederland. Je kunt hier eenvoudig je eigen gegevens bij houden. Alle nieuwe leden worden door onze ledenadministratie aangemeld in Scouts Online met de gegevens die je hebt opgegeven via het inschrijfformulier. Wanneer dit gebeurd is, krijg je automatisch een email bericht.

Wijzigen van je gegevens

Meer informatie over  inloggen op Scouts Online, wijzigen van je gegevens, informatie opvragen is te hier te vinden.

Wij werken alleen met de gegevens die hierin staan.

In SOL kun je bij verhuizing, een nieuw telefoonnummer of e-mailadres eenvoudig zelf wijzigen. Daarnaast kunt je eigen gegevens ook 24 uur per dag inzien en je inschrijven voor uitdagende activiteiten van Scouting Nederland. Met de Scoutcard kun je op tal van plaatsen korting krijgen. Je kunt deze persoonlijke Scoutcard downloaden via de site https://sol.scouting.nl/